close

這是密語格做的屬於允浩的一個慶生的視頻

看的我好感動,從小時候的照片到現在的他

就想收藏在我的blog內

 

視頻制作:茶 
出品:秘語格

BGM-西野加奈【你呦】
範瑋琪【啟程】

很喜歡為你做視頻的感覺,
就好像陪你經歷了一次特別的旅行。
夜深人靜的時候,
總是對著VV的預覽窗口發呆,
你的每一種模樣,你說過的每一句話
都一遍又一遍地刻在心裡
【想到達明天,現在就要啟程,你能讓我看見黑夜過去,天開始明亮的過程】
我最珍貴的鄭允浩,生日快樂
                         
                                                                     by茶


 

以下是引用這個作者部落格的留言

每個人對允浩都超有愛的,所以就印用到我的blog來

我就說我不夠愛鄭允浩嘛~

只能用別人所寫的文字來稱讚允浩而已 :p


http://tw.myblog.yahoo.com/jw!SezTAfKeEQc1rvFnk2JnpPRo/article?mid=20894&prev=20954&next=20787&page=1&sc=1#yartcmt

linwc20002011/02/08 15:55 回應

曾經有個朋友問我:
為何允浩的大媽飯最多?
為何前輩都很照顧允浩?

我回答, 如果你是大媽或前輩,
你認為什麼樣的小孩和後輩, 能討你的歡心?
沒錯, 可愛、懂事、體貼、識大體、聰明、謙虛、會看情勢說話...
這些都是歷經人生起伏的大媽或前輩所看重的

不知在哪裡看過一句描寫允浩的話
他說: 即使你沉默不語, 我仍相信你背影透露出來的訊息
我認識的允浩, 從來不在公開場合說重話,
也從來不說他做不到的事,
我想, JYJ鐵心脫隊這件事,
是他第一次, 違背了自己的諾言
(我指的是, 他曾說過"只要我在的一天, 絕對不讓五人中的任何一人離開神起"),
但說到底, 究竟是誰先違背了諾言??

 

isatry2011/02/06 03:53

對鄭允浩真的有太多的感謝、不忍和愛。

感謝他誕生在這個世界。
感謝他是鄭允浩。
感謝他沒讓過去的七年變成徒然。
感謝他無論遭受多少磨難,始終守著自己的位置和所有人的期待。
感謝他在我們感嘆物是人非之際,能夠慶幸他還是那個純真又正直的大男孩。
感謝他成為我們的力量,相信鄭允浩真的是此生最美好的信念。

2011年是個新的開始,但願新生的他可以笑得更多。
也希望他學會自私,將自己擺在第一順位,多愛自己一點。
雖然苛求自己彷彿已是他根深柢固的特質,但鄭允浩真的不必背負起一切榮譽和責任,要求自己當一個完人……
只要他是鄭允浩就是BEST,我們別無所求。

總之,Happy Bitrthday to親愛的鄭允浩!
祝福他可以永遠做自己,與愛他的人和他愛的人比肩同行,並且在那樣的過程中感到自信與滿足。
他發自內心的笑容,是我們最想守護的風景。


雖然晚了2天, 我還是想跟允浩說:
你很棒, 你做得很好,
還有謝謝你, 帶給我們希望和救贖,
請相信你值得   我們給你的愛

 

以下是允浩在跟歌迷生日party上的互動

我只能找到文字耶,有親估能找得到視頻嗎?如果有找到的話可以丟給我嗎?

 
 
A fan made video was played at Yunho's birthday event. Screams erupted throughout the crowd as a scene of Yunho shirtless came up on screen.
Yunho: (Embarrassed) Yah… Why do you girls get so excited when you see sexual images…
我也是想尖叫的啦!所以允浩請不要小氣的收起那帥氣的上半身阿
 
話說允浩最近的肚上肉肉趕快散退阿~~~
 
 
Half way through the show, Yunho had an 'urgent situation' and had to walk off for a bit. According to the man himself, he'd drunk too much water and needed to 'relieve himself'. He said he'd get through it at top speed and come back as soon as possible. He then waddled off the stage like a duck with his arms by his sides, hands spread open. The fans all fell over laughing. Changmin said to Onew (the MC) 'What should we talk about to stall for time? He must be doing it at the speed of lightning right now, he's desperate'
允浩要憋尿的樣子一定很好笑,想像ing......XDDDD
 
 
 
Yunho was drinking water when Changmin suddenly mentioned something important, he spluttered and spat his water out across the stage.
Despite being a 'mystery guest', most people could recognize Changmin from his silhouette (T/N: well duh, a tower is hard to miss). Yunho said 'Stop trying to hide yourself Changmin, we can all see that it's you'.
Yunho was sitting on the front half of his stool and nearly fell off quite a few times.
 
 
When the cake was brought up, the fans cheered Changmin on to smear icing on Yunho's face but Changmin refused and very earnestly explained that their manager had once scolded him for getting cake on the other members' faces and nearly killing them and is now too afraid to ever do it again. The fans didn't give up though, and kept encouraging Changmin to do it, saying 'it doesn't matter, it doesn't matter!' Yunho butt in and exclaimed 'Yah! What do you mean it doesn't matter! It doesn't matter to you guys but it does to me!'
哈哈哈~用奶油抹在頭上要洗掉是非常困難的
 
阿你們到底是玩的多瘋狂阿?居然玩到要人命?
 
害我們看不到允浩被昌珉砸蛋糕的樣子.........

* 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Katie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()